.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت وزير راه با نصب سرعت‌گير

وزير راه وترابري با بيان اينكه ايمني با نصب سرعت‌گير به وجود نمي‌آيد اعلام كرد: با نصب هرگونه سرعت‌گير در جاده‌ها مخالف هستيم اما خواسته‌هاي مردم، بخشداران و فرمانداران موجب نصب سرعت‌گير مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز "محمد رحمتي" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در ساري درباره آزاده راه تهران- شمال نيز گفت: براي اين پروژه يك هزار و ‪ ۲۰۰‬تا يك هزار و ‪ ۳۰۰‬ميليارد تومان اعتبار نياز است كه منابع داخلي قادر به تامين اين پول نيستند و اين اعتبار از طريق فاينانس بايد فراهم شود.

وي با بيان اينكه قطعه اول اين طرح از تهران‌به شمال توسط پيمانكار چيني در حال انجام است گفت: قطعه دوم آن از طرف چالوس به طول ‪ ۲۰‬كيلومتر توسط بنياد مستضعفان با پيشرفت فيزيكي ‪ ۷۵‬درصد در حال ساخت مي‌باشد.

وي با بيان اينكه طرح‌هاي راه و ترابري بر اساس ميزان اعتبار انجام مي شود، ادامه داد: رشد ترافيك، توليد سالانه يك ميليون خودرو جديد و افزايش ميل به سفر عواملي هستند تا توسعه زيرساخت‌هاي راهداري و راهسازي توسعه يابند.

وزير راه به توان پايين كشور در بودجه اشاره كرد وگفت: سالانه ‪ ۳۰‬ميليون تن آسفالت براي نوسازي و روكش اسفالت برابر با شش هزار ميليارد ريال هزينه مي‌شود.

محمد رحمتي پس از مصاحبه با خبرنگاران درجلسه شوراي اداري راه وترابري مازندران حضور يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.